Reborn Clinics

Bu güne kadar binlerce hastam oldu ve ben onların istediği değişimleri cerrahi yeteneklerimi kullanarak gerçekleştirdim.

Bu arada zaman zaman aşağıdaki sorularla karşılaştım:

“Sadece gıdımda yağlanma var ne yapabilirim? “

“Sütyen altı bölgemde yağlanma ve katlanma var ama başka bir müdahale istemiyorum, anestezi almadan mümkün mü?”

“Cildim sarkıyor ama yüz germe ameliyatı olmak istemiyorum, ameliyatsız çözümü nedir?”

Ve daha pek çok cerrahi girişime gerek olmayan ama hayat kalitemizi etkileyen sorunlara çözüm aradınız.

Artık bütün bunlara çözüm bulan bir programımız var; Reborn Programı

Mottomuz #doğalgüzelgüvenilir !

Reborn Programı

Şimdi Tamamlayıcı Tıp’ın olanaklarını kullanarak değerli ortaklarım doktor Tansel Turan ve doktor Pınar Turan ile etki sahamızı genişletiyoruz ve kliniğimizde Reborn Programı’nı başlatıyoruz.

Daha doğal, daha güzel ve daha sağlıklı olmak elinizde. Gelin yeniden doğuş programınızı birlikte yapalım!

Reborn Programı  Modern tıbbın olanaklarını, geleneksel ve tamamlayıcı tıp olanakları ile birlikte kullanarak etik, hukuki ve bilimsel sınırlar içinde hastalara ve danışanlara Bütüncül Tıp yaklaşımı içinde sunan bir programdır

TAMAMLAYICI TIP NEDİR?

İnsan bedenine bir bütün olarak bakan, hastalıkları tedavi etmek için önce vücudun kendi kaynaklarına başvuran uygulamalara denir.

Tamamlayıcı tıbbın bir diğer önemli özelliği ve modern tıptan ayrılan yanı tedavinin yanısıra hastalıkları daha oluşmadan bertaraf etmeyi vücudu sağlıklı tutmayı hedeflemesidir.

Vücutta hastalanan bir doku veya organ tüm sistemi olumsuz etkileyeceğinden meydana çıkmış hastalıkların tedavisi için vücut bir bütün olarak ele alınır.

Klasik tıp yaklaşımlarıyla akıllıca harmanlanmış tamamlayıcı tıp uygulamaları bizi ilaçların yan etkilerinden koruyacak, bedenimizin kendi sağlığını sürdürebilir şekilde çalışmasına destek olacaktır.

Başını Almanya’nın çektiği gelişmiş Avrupa Ülkeleri’nde tammalayıcı tıp pratikleri uzun zamandır hastaların hizmetindedir. Bizde ise Dünya Sağlık Örtgütü’nün desteğiyle son yıllarda Sağlık Bakanlğı bu alanı düzenlemiş ve pek çok uzman hekim yetiştirmiştir.

Reborn Clinics klasik tıp yaklaşımıyla akıllıca harmanlanmış tamamlayıcı tıp uygulamalarını kullanır.

İyileşmede hastanın psikolojik ve enerjetik durumu fiziksel iyi halini tartışmasız etkileyeceğinden tamamlayıcı tıp uzmanı doktorlarımız hastayı, beden, zihin ve ruh olarak tüm yapıtaşları ile birlikte ele alırlar.

Aşağıda listelediğimiz hizmetlerimizden hastanın ihtiyacına yönelik bir program oluşturulur.

Tedavi için öncelikle vücudun kendi kaynaklarına başvurulur.

Bu yaklaşım bizi ilaçların yan etkilerinden koruyacak, bedenimizin kendi sağlığını sürdürmesine yardımcı olacaktır.

Esas amacımız hastalıkları daha oluşmadan önlemektir.

Kliniğimizde yaıpılan uygulamalar alanında uzman Tıp Doktorlarınca yapılmaktadır.

Ayrıntılı bilgi ve randevu almak için arayınız : 0212 247 9374

Kliniğimizdeki Uygulamalar;