+90 (212) 247 9374 +90 (507) 754 1556 info@drilkermanavbasi.com

Burun Estetiği Fiyatları

burun estetiği fiyatları

Burun Estetiği Ameliyatı Nedir?

Burun estetiği ameliyatı; burnun görünümünün hastanın talepleri doğrultusunda değiştirildiği ameliyata rhinoplasty yani burun estetiği ameliyatı denmektedir. Türkiye’de estetik ameliyatlar içinde en çok talep gören ameliyattır. Burun estetiğinde amaç, burun şeklinin düzeltilmesi, burnun estetik bir görünüm kazanmasıdır. Bütün bunlar hedeflenirken burnun hayati görevi olan nefes alma fonksiyonunun bir zarar görmemesi en önemli şarttır.

Fonksiyonel Burun Estetiği Ameliyatı

Hastada halihazırda burun yapısından -yani doğuştan- kaynaklanan ya da bir darbe sonucu meydana gelmiş nefes alma problemi olabilir. Başarılı bir estetik cerrah burun estetiği ameliyatını planlarken bu problemi de çözmek üzere müdahalelerini ameliyat prosedürüne eklemelidir. Bu durumda ameliyatın adı fonksiyonel burun estetiği olacaktır. Nefes alma problemi estetik ameliyat sırasında ortadan kaldırılır. Hastamız hem görünüş olarak amaçladığı hem de sağlıklı nefes alan burnuna kavuşmuş olur.

Burun Estetiği Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Ameliyat sırasında burun genişse daraltılır, burunda profilden rahatsız edici kemer varsa düzeltilir. Burun ucu istenen seviyeye alınır. Burun estetiği ameliyatlarında açık ve kapalı olmak üzere 2 yöntem vardır. Kapalı burun estetiği ameliyatında tüm kesiler burun içerisindedir. Açık burun estetiği ameliyat tekniği cerrahın ameliyatı görerek yapmasına olanak sağladığından ve burnun orta kıkırdağına müdahale edilmesini de kolaylaştırdığı için çoğu plastik cerrah tarafından daha çok tercih edilmektedir. Her iki burun estetiği ameliyatı tekniğinde de kullanılan modern yöntemler sayesinde ameliyat sonrası hastalarımız daha rahat bir iyileşme süreci geçirmektedirler.

Burun Estetiği Ameliyatında Burun Şekline Nasıl Karar Verilir?

Burun estetiği ameliyatlarında hastanın burun anatomisinin anlaşılabilmesi için ameliyat öncesi burun estetiği muayenesi gerekmektedir. Ameliyattan önce Op. Dr. İlker Manavbaşı özel programlar kullanarak, bilgisayar ekranında burnun anatomisine ve kişinin yüz tipine uygun burun şekline hastayla birlikte karar verir.

Burun Şeklini Etkileyen Faktörler:

1. Hastanın ince ya da kalın derili olması. Genetik bir özelliktir, Türkiye’de ince derili hastaya seyrek rastlanırken en çok karma derili ve kalın derili hastamız bulunmaktadır. Normalde burun estetiği ameliyatından sonra burnun nihayi şeklini alması 6 ile 9 ay arası sürebilirken ince derili hastalarda burun şekli ameliyattan hemen sonra belli olur. Kalın derili kişilerde şişlik daha fazla olacağından iyileşme yani burnun son şeklini alması da daha uzun sürer. 2. Burun kanatlarının geniş ya da dar olması: Bir diğer değişken burun kanatlarıdır. Burun estetiği ameliyatı her zaman burun kanatlarının açıklığını bir müdahaleyi içermez. Eğer hastanın burun kanatları geniş ise ve bu kendisinde estetik kaygılar oluşturuyorsa ameliyat planına bu kanatları dışarıdan kesme basamağı da eklenebilir. Burun Estetiği Fiyatları Hakkında Bilgi Almak İçin Lütfen Yan Kısımdaki Formu Doldurunuz..

Belirlenen Şeklin Ameliyatta Uygulanması

Dr İlker Manavbaşı hastanın isteği doğrultusunda ve yüz hatlarına en uygun olan yani çene, elmacık kemikleri ve alın oranlarını da hesaba katarak hastayla bir şekil üzerinde anlaşır. Doğallığı ön plana alan hastalar olduğu gibi burnunu kalkık ya da kavisli isteyen hastalarımız da bulunmakta. Op. Dr. İlker Manavbaşı’nın hassasiyetle üzerinde durduğu konu herkesin yüzüne en yakışan burnu meydana çıkarmaktır. Çizimi yapılan burun yine kendisinin geliştirdiği bir teknikle ameliyat prosedürüne dökülür. (ayrıntı için bknz. “Burun Estetiği Yolculuğum”) Bu teknik sayesinde hastayla birlikte karar verilen burun şeklinin milimetre oynamadan ameliyat sonucu olarak uygulanması sağlanmış olur.

Burun Estetiği Ameliyatı Sonrası

Burun estetiği ameliyatı sona erdiğinde burnunuzun içine tampon yerine silikon splintler konuyor ve burnun üzerine plastik bir koruyucu sabitleniyor, bu parça alçı vazifesi görerek yeni ameliyatlı burnu darbelere karşı koruyor. İlk 3 gece başınızı yüksek bir yastıkta yatmanızı ve yüzünüze soğuk havlu koymanızı öneriyoruz, buzlu kompresler hastamızda sinüziti tetikleyebiliyor. Hastamız ameliyattan sonra ağrı ya da acı hissetmiyor. (Bunu sadece biz de söylemiyoruz, muayenehanemize geldiğinizde burun estetiği ameliyatı olmuş hastalarımızın yorumlarına göz gezdirmenizi tavsiye ederiz. Yorumlar için lütfen tıklayınız… ) Yine Op. Dr. İlker Manavbaşı’nın geliştirdiği burun estetiği ameliyatı teknikleri sayesinde göze oturan kanamalar ya da morluklara rastlanmıyor. Eğer hastamız ödem tutmaya yani vücudu şişlik oluşturmaya meyilli ise kendisine uygun tedavi yöntemlerini uyguluyoruz. Hastalarımız böylece sosyal hayatlarına en kısa sürede dönüş sağlıyor. Ameliyattan 1 hafta sonra burnun içindeki splintler rahatça çıkarken yine hastamız ağrı ya da acı hissetmiyor. Burnun üzerindeki sabitleyici de yine bu esnada çıkarılıyor. Doktorunuz ten rengi bantlarla burnu sabitleyip sizi yolcu ediyor ve ameliyatın 2.haftası bu bantlar da 2. kontrol sırasında alınıyor. 1.2.6. ay kontrollerinize aksatmadan gelmeniz önemli. Sağlıklı ve güzel günler… Burun Estetiği Ameliyatı Fiyatları Hakkında Bilgi Almak İçin Lütfen Yan Kısımdaki Formu Doldurunuz…

Op.Dr. İlker Manavbaşı – Burun Estetiği Ameliyatı 2016/2017 İstanbul