Akupunktur Mucizesi

Akupunktur Tedavisi

Akupunktur tedavisi nedir?

Akupunktur tedavisi, vücut üzerinde yer alan belli noktalara çok ince iğnelerin batırılmasıyla gerçekleştirilen özel bir tedavi yöntemidir. Çok sayıda hastalık üzerinde olumlu etkileri olan akupunktur aynı zamanda çok etkili bir koruyucu tedavi uygulamasıdır.

Koruyu Tedavi; Tıbbın geldiği noktada artık hastalıkları tedavi etmekten ziyade hastalıkların oluşmasını engellemek anlayışı vardır.

Akupunktur organ ve hormon sistemlerine olan enerji akışını dengeleyerek hastalıkları daha oluşmadan bertaraf etmemize yardımcı olur.

Akupunktur tarihi 5000 yıllık Çin ve Uzakdoğu içinden gelen bir yöntemdir.

Akupunktur Dünya Sağlık Örgütü ve Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış bir tedavi yöntemidir.

Akupunktur tedavisi nasıl uygulanır?

Vücut ve/veya kulak iğnelemesi yöntemleri uygulanır. Seans süresi 20 dakikadır.

Akupunktur tedavisinde istenen etkinin sağlanabilmesi hastanın genel durum değerlendirmesi yapılır. Hedefi belirlenir ve tedavi planlamasına geçilir.

Seans sayısı ve sıklığı hastanın durumu ve uygulanacak olan tedavi prosedürüne göre belirlenir.

Akupunktur tedavisi, Çinlilerin yaşam enerjisi dediği “chi enerjisi”ni dengelemeyi ve vücudumuzda doğru akmasını hedefler.

Akupunktur tedavisi nelere iyi gelir?

1. Baş ağrısı
  2. Migren
  3. Akut ve Kronik Sinüzit
  4. Nezle
  5. Ürogenital hastalıklar
  6. Endokrin sistem hastalıkları
  7. Cilt hastalıkları
  8. Bağışıklık sisteminin kuvvetlendirilmesi
  9. Anti-aging
  10. Strese bağlı görülen fiziksel ve zihinsel yorgunluk
  11. Sigara bırakma
  12. Estetik Akupunktur

Aynı zamanda Estetik Akupunktur denilen bir yöntemle özellikle yüz gençleşmesi sağlanabilmektedir.

Estetik Akupunktur

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme

Son derece özel bir yüz iğneleme tekniği sayesinde hastanın yüz kasları uyarılır hastanın yaşına bağlı olarak 5 ile 10 yıl daha genç görünmesi sağlanır. Toplam 10 seans haftada 2 gün olmak üzere uygulanır. Sonuç şaşırtıcı derecede başarılıdır.

Ameliyatsız Boyun Gençleştirme

Bu özel iğneleme tekniği son derece hassas olan boynumuz ameliyatsız gençleştirebileceğimiz yegane tekniktir. Toplam 10 seans akupunktur haftada 2 gün olmak üzere uygulanır.

Akupunkturla Sigara Bırakma

Sigarayı bırakmaya karar vermiş kişilerin nikotin bağımlılığına karşı olan hassasiyetini aşmasını sağlar.

Sigarayı bırakmak bir yük olarak algılanmaz!

Sigarayı bıraktığınız 1.3.ve 7.günde doktorunuzu ziyaret etmeniz yeterlidir. Kulak ve vücut akupunktur yöntemlerini içeririr.